© VIP Media
2020 | Prawa zastrzeżone
Polityka Prywatności

Marketing automation

Wdrażamy a następnie prowadzimy w imieniu klienta systemem YouLead Sales & Marketing Automation

Generuj wartościowe Leady

Firmy reklamujące się w internecie wiedzą, że nie każdy kto wejdzie na stronę www staje się klientem. Jak nawiązać skuteczny kontakt z większą liczbą odwiedzających?
 

Skuteczna prośba o pozostawienie kontaktu

Jedną z najlepszych metod jest zastosowanie dynamicznie personalizowanego pop-upu. To znaczy takiego, który wyświetli się odbiorcy w odpowiednim momencie, zaś jego treść będzie dostosowana do tego czym interesował się dany odbiorca. System wyświetlający pop-upy “wie” to, ponieważ zbiera dane o zachowaniu użytkownika już od pierwszych kliknięć na stronie www. Dobrze działający pop-up daje 4x więcej Leadów niż zwykły formularz. Z takich systemów korzystają nowocześni deweloperzy m.in. Skanska czy Budimex, ale też mniejsi jak Albero Investment.
 

Masz Leada? Zatrudnij proces Lead Nurturing!

Przekonałeś odbiorcę, że masz dla niego coś wartościowego. Bardzo dobrze, ale to tylko część sukcesu. Jeśli chcesz być w kontakcie z osobą, która będzie gotowa do zakupu, warto się lepiej poznać. W bezpośrednim kontakcie możesz łatwiej nawiązać relację, ale do odpowiedniej e-relacji potrzeba jest kilka zabiegów.
 

  1. Zaplanuj kolejkę maili edukacyjnych i sprzedażowych. Przypomnij sobie swoje doświadczenia z klientami i odpowiedz kolejno na wszystkie zadawane pytania.
  2. Personalizuj dynamicznie nadawcę maili, który będzie konkretną osobą - jeśli potencjalny klient odpowie na wiadomość, ciąg dalszy komunikacji powinien prowadzić dedykowany specjalista.
  3. Zadbaj o atrakcyjne tematy maili (najlepiej dynamicznie personalizowane zależnie od zainteresowań klienta) i pierwszy akapit. Dobrze, jeśli pojawi się tam imię odbiorcy maila.
  4. Maile powinny być personalizowane na podstawie zachowań użytkownika na stronie - dzięki danym behawioralnym z YouLead możesz każdemu odbiorcy wysłać inny wariant wiadomości e-mail, dostosowany indywidualnie do niego.
  5. Gdy chcesz sprzedać, albo przyśpieszyć decyzję o zakupie - poinformuj o zainteresowaniu innych osób daną ofertą, albo że produkt, którym odbiorca się interesuje właśnie został sprzedany, ale masz inny - podobny. To motywuje do szybszego podjęcia decyzji.
  6. Zapraszaj klienta w wiadomościach do osobistego kontaktu.


Jakie są wyniki?

Liczba generowanych dodatkowo Leadów rośnie o 40% do ponad 100%. Personalizowane maile otwiera 60-80% odbiorców. Warto wdrożyć system marketing automation, żeby wycisnąć z własnej strony www jeszcze więcej.

Od kilku lat współpracujemy z YouLead Sales & Marketing Automation i polecamy współpracę z tą spółką. Cechuje ich nie tylko świetne oprogramowanie, lecz także zaangażowany zespół wdrożeniowy i świetna obsługa klienta.